Dieta ciężarnej – czego nie powinna jeść kobieta w ciąży?

Ciąża to czas, w którym kobieta powinna szczególnie dbać o swoje zdrowie, gdyż od niego zależy także zdrowie jej nienarodzonego dziecka. Oprócz wykonywania niezbędnych badań, ciężarna powinna także przyjrzeć się swojej diecie i zastanowić się, czy na jest ona zdrowa i dostarcza jej wszystkich niezbędnych składników odżywczych oraz witamin. Wokół diety, jakiej powinny przestrzegać przyszłe mamy narosło też wiele mitów, które wyjaśnić.

Czytaj dalej Dieta ciężarnej – czego nie powinna jeść kobieta w ciąży?

Jak schudnąć po ciąży? Ćwiczenia i dieta po porodzie

Normą jest, że po porodzie ciało kobiety wygląda zupełnie inaczej niż przed ciążą. Większość kobiet narzeka na swój brzuch, częstym problemem jest też rozmiar ud i pośladków. Niewiele osób ma swojego osobistego trenera i dietetyka, a zrzucenie zbędnych kilogramów wydaje się niezwykle trudnym wyzwaniem. Jednak zamiast spoglądać z zazdrością na idealne ciała celebrytek w 6 tygodni po porodzie, podejdźmy do tematu spokojnie i rozważnie.

Czytaj dalej Jak schudnąć po ciąży? Ćwiczenia i dieta po porodzie

Dieta karmiącej – co można, a czego nie można jeść karmiąc piersią?

Wśród niektórych osób panuje przekonanie, że w czasie karmienia piersią należy stosować bardzo restrykcyjną dietę. Wiele kobiet obawia się, że będzie musiała zrezygnować ze swoich ulubionych dań, ich menu stanie się nudne i pozbawione smaku, a to nie jest prawda. Postaramy się obalić parę mitów i przedstawić fakty związane z dietą karmiącej.

Czytaj dalej Dieta karmiącej – co można, a czego nie można jeść karmiąc piersią?